loading...

کسب و کار مدرن

modern بازدید : 50 دوشنبه 03 مهر 1402 نظرات (0)

در سیستم پایپینگ در بخش صنعتی ممکن است در بعضی قسمت ها نیاز به انسداد مسیر لوله برای مدتی باشد. این مدت می تواند همیشگی و یا بصورت موقت صورت پذیرد. اما بهترین راه حل چه می تواند باشد؟ شاید در جواب اول گزینه جوش دادن به ذهنمان برسد اما اگر انسداد برای مدتی کوتاه باشد چه کنیم. اینجاست که فلنج کور فولادی مورد استفاده قرار میگیرد. این وسیله با پیچ و مهره شدن به انتهای لوله از خروج هرگونه مواد جلوگیری خواهد کرد. این وسیله برای انسداد همیشگی و یا موقت بهترین گزینه به حساب می آید.

modern بازدید : 73 شنبه 16 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

شیرآلات در بخش صنعت در کنار لوله ها به عنوان مهمترین تجهیزات به حساب می آیند. از این جهت تامین محصول مناسب و با کیفیت اهمیت ویژه ای دارد. شیر فلکه چدنی شیر ایران یکی از مناسب ترین شیرهای صنعتی است که کاربرد بسیاری در صنعت کشاورزی ، نفت ، گاز و پتروشیمی دارد. مقرون بصرفه بودن ، کیفیت ساخت بالا در کنار ماندگاری خود سبب متمایز شدن نسبت به سایرین شده است.

modern بازدید : 57 یکشنبه 27 آذر 1401 نظرات (0)

در هنگام بازدید آپارتمان جهت خرید بهتر است به نکات و جزئیاتی توجه کنید تا در طولانی مدت دچار مشکل نشوید. برای شروع می توان به میزان شلوغی محله و آسایش و رفاه منطقه اشاره کرد. همینطور وجود همسایه های خوب و محترم از اهمیت بسیاری برخودار است. تعداد واحدها در هر طبقه نیز از جمله مواردی است که می بایست به آن توجه داشت. معمولا ساختمان های تک واحد از اقبال بیشتری برای خرید برخوردارند. عرض راه پله ها و وضعیت ایمنی ساختمان ، داشتن پارکینگ بدون مزاحم ، وجود آسانسور ، وضعیت کنتور آب برق و گاز از دیگر مواردی است که در هنگام خرید آپارتمان بهتر است مورد توجه قرار گیرد.

modern بازدید : 63 یکشنبه 06 آذر 1401 نظرات (0)

توکن های غیرقابل تعویض امروزه به یک مبحث بسیار داغ و پرطرفدار تبدیل شده است. بیشتر کاربرد آنها امروزه برای خرید و فروش آثار هنری بشکل NFT می باشد. اما از دیگر انواع توکن nft می توان به کاربردهای مختلف آن اشاره کرد. به کارگیری در سرزمین متاورس ، تهیه بلیط رویدادهای مختلف ، بکارگیری در بازی های ویدئویی ، استفاده برای عرضه موسیقی و همینطور خرید و معامله آثار هنری از جمله این موارد به حساب می آیند.

modern بازدید : 68 چهارشنبه 25 آبان 1401 نظرات (0)

در بخش صنعت شیوه های مختلفی برای اتصال بین لوله ها وجود دارد. این اتصالات به علت حساسیت بالا و عبور جریان مواد مختلف نیازمند بکارگیری بهترین گزینه می باشند. در بعضی شرایط برای اتصال لوله از شیوه جوشکاری استفاده می شود. در این حالت متخصص جوشکار دو سر لوله را بهم جوش می دهد. اما روش دیگری نیز وجود دارد که براحتی با باز و بسته کردن پیچ مهره انجام می شود. این محصولات با نام flange شناخته می شوند. از نمونه های آن می توان به فلنج تخت فولادی اشاره کرد. یک طرف فلنج به لوله جوش داده خواهد شد و طرف دیگر با استفاده از پیش مهره به فلنج دیگر متصل خواهد شد.

modern بازدید : 54 یکشنبه 15 آبان 1401 نظرات (0)

قیمت ملک در این چند وقت اخیر ، افزایش بسیاری داشته است. این موضوع صرفا مربوط به یک یا دو شهر نمی باشد و ما شاهد هستیم که در بسیاری از شهرهای کوچک نیز با افزایش قیمت روبرو هستیم. در شهرهای بزرگی مانند کرج نیز به همین صورت می باشد. با این حال شیوه های دیگری نیز وجود دارد که امکان خانه دار شدن با هزینه ای کمتر و شرایط پرداخت مناسب را داشته باشد. پیش فروش یکی از همین موارد می باشد. در مورد جزئیات پیش خرید آپارتمان در کرج می توان به موارد مختلفی اشاره کرد که در قیمت تاثیرگذار است. برای مثال متراژ بنا ، مصالح بکار رفته و از همه با اهمیت تر محله ای که در آن واقع شده در قیمت نقش دارد.

modern بازدید : 65 سه شنبه 10 آبان 1401 نظرات (0)

در بخش صنعت استفاده از لوله های بدون درز بسیار کاربرد دارد. بطور کلی لوله با توجه به قطر دیواره آنها که رده نامیده می شود ، همینطور قطر دهانه آنها دسته بندی خواهند شد. در خرید لوله می بایست به طول ، وزن و رده آنها توجه شود. برای مثال لوله مانیسمان رده 20 که یکی از لوله پر استفاده است ، با قطر دیواره مقدار 20 مشخص خواهد شد. این لوله قیمت متفاوتی در مقایسه با رده های بالاتر دارد.

modern بازدید : 56 دوشنبه 21 شهریور 1401 نظرات (0)

برای اینکه بتوانید آثار هنری nft را بفروش بگذارید ، نیاز است تا در پلتفرم های معتبر ثبت نام کرده و ان اف تی خود را لیست کنید. در سطح جهانی وب سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند. برای مثال opensea از معروف ترین پلتفرم ها می باشد. اما نکته بسیار مهم تحریم کاربران ایرانی توسط این پلتفرم است. در صورت اطلاع از مالکیت اکانت کاربر ایرانی ، حساب را بن خواهد کرد. از این جهت انتخاب بهترین سایت فروش nft بسیار اهمیت دارد. برای ثبت و معامله ان اف تی ها می توانید از پلتفرم های داخلی فارسی زبان استفاده نمایید.

modern بازدید : 61 جمعه 04 شهریور 1401 نظرات (0)

شاید برای شما هم شنیدن این قیمت ها باورپذیر نباشد اما این معاملات واقعا انجام شده اند. در اینجا قصد داریم به بیشترین قیمت nft های معامله شده بپردازیم. نخست اثر Everydays: The First 5000 Days می باشد که با قیمت 69 میلیون دلار معامله شده است. اثر بعدی مربوط به CryptoPunk است که قیمت تقریبی آن 7.5 میلیون دلار بوده است. اثر آخر نیز به نام The Merge می باشد که قیمت باور نکردنی 91 میلیون دلار را برای خود ثبت کرده است. البته به این معنی نیست که همه طرح های nft قیمت بسیار بالایی دارند و با ساخت آن می توان به سود بسیاری دست پیدا کرد. تعداد کمی از آثار به علت نوع طراحی و مفهوم اثر ، قیمت بالایی داشته اند.

modern بازدید : 64 چهارشنبه 02 شهریور 1401 نظرات (0)

در بخش صنعت لوله ها باید تحمل فشار بالایی را داشته باشند. به علت شرایط ویژه استفاده از شیرها و اتصالاتی که بتوانند در شرایط ویژه کار کنند بسیار با اهمیت است. بطور کلی شیرآلات در بخش صنعت از جنس فولاد و چدن می باشند و قابلیت تحمل بالایی را دارند همینطور می توان از اتصالات فشار قوی فولادی برای متصل کردن لوله بکار گرفت تا میزان خسارت و از کار افتادگی به حداقل برسد.

modern بازدید : 44 شنبه 29 مرداد 1401 نظرات (0)

شیرهای صنعتی از مدل های مختلفی تشکیل شده اند. شیوه عملکرد و مکانیزم بسیار متنوعی دارند که با توجه به شرایط و محل مورد استفاده، از یکی از آنها بکار گرفته خواهد شد. یکی از پرکاربردترین آنها شیر فلکه پروانه ای می باشد. در واقع این شیر برای کنترل جریان، باز و بسته کردن جریان آب بکار گرفته می شود. این شیرآلات بر اساس جنس بدنه و سایز دسته بندی می شوند. همینطور شیوه باز و بسته کردن آنها نیز بصورت دستی و برقی وجود دارد. این مدل از شیرآلات در مقایسه با دیگر نمونه ها کاربرد بسیاری دارد و می توان با قیمت مناسب خریداری کرد.

modern بازدید : 46 دوشنبه 24 مرداد 1401 نظرات (0)

شیرهای صنعتی انواع مختلفی دارند. با توجه به محل قرارگیری و نوع استفاده می توان مدل مناسب را بکار برد. یکی از پرکاردترین آنها شیر سماوری می باشد. درون این شیر قطعه ای به نام پلاگ قرار گرفته که جریان از داخلش عبور می کند. در واقع پلاگ نقش مهمی در قطع و وصل شدن و میزان حجم انتقال در لحظه از درون شیر را دارند. هرچه قطر داخل پلاگ بیشتر باشد، میزان جریان بیشتری عبور خواهد کرد. برای ساخت بدنه این شیرها می بایست از استانداردهای روز پیروی کرد. این شیر در کلاس ها و ابعاد مختلفی ساخته می شود.

modern بازدید : 42 یکشنبه 15 خرداد 1401 نظرات (0)

به علت آپارتمان سازی و گسترش شهرسازی میزان فضای سبز نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است. یکی از بهترین راه حل ها استفاده از فضای پشت بام جهت کاشت گیاهان و ایجاد فضای سبز می باشد. اینکار بر عهده مجری روف گاردن می باشد. با استفاده از کفپوش مناسب ، دکوراسیون هماهنگ و آلاچیق های جذاب ، نورپردازی ویژه و بکارگیری از گل و گیاهان زینتی این امکان فراهم می شود که فضای دلنشین برای ساکنین آپارتمان فراهم آید. دیگر برای گذارندن اوقات خود و دیدن گل و گیاه نیازی نیست که به نزدیک ترین پارک بروید ، کافی است به پشت بام رفته و از فضای جذاب روف گاردن استفاده کنید.

modern بازدید : 229 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

در بخش صنعت تجهیزات و وسایل تفاوت بسیاری با دیگر ابزارآلات دارند. به علت شرایط ویژه در صنعت مثل مواد بسیار پرفشار و یا حرارت بالا سبب شده است تا از وسایلی استفاده شود که طول عمر بالاتر و مقاومت فوق العاده از خود نشان دهند. در هنگام خرید این شیرآلات می بایست به یکسری نکات توجه کرد. نخست مورد استفاده و محل بکاری گیری می باشد. سپس نوع شیر اهمیت دارد. شیرهای کشویی ، سوزنی ، پروانه ای و پلاگ دار نمونه هایی از آن می باشند. سپس سایز و اندازه شیر فلکه صنعتی اهمیت دارد. همینطور جنس مواد بکار رفته در تولید شیر نیز بسیار مهم است.

modern بازدید : 28 سه شنبه 30 فروردین 1401 نظرات (0)

جرثقیل از بخش های بسیار مختلفی ایجاد شده است. این قطعات باعث می شوند که بدرستی از این وسیله استفاده کرد. بارهای سنگین را بلند و جابه جا کرد. جرثقیل برای اینکه بتواند وسایل را در جهت طرفین خود جابه جا کند نیاز به یکسری چرخ دنده مخصوص می باشد. این قطعات نقش اساسی در حرکت دورانی را ایفا می کنند. بعد از گذشت مدت زمان و یا استفاده نامناسب، تعمیر اسلورینگ در اولویت قرار میگیرد. اینکار سبب خواهد شد که جرثقیل بدرستی کار کند.

modern بازدید : 35 شنبه 27 فروردین 1401 نظرات (0)

لوله ها و اتصالات نقش مهمی در اجرای پروژه های صنعتی را دارا می باشند. با توجه به مورد استفاده و بکار در محل می توان از لوله های خاص استفاده کرد. مواردی نظیر محل استفاده ، میزان فشار و حرارت ، طول لوله مورد نیاز و موارد بسیاری دیگر باعث می شود که از لوله های مختلف بکار ببریم. همینطور یکسری از لوله ها مختص بخش صنعت می باشند. یکی از پر استفاده ترین جنس های لوله ، جنس استیل می باشد. این مدل کاربرد بسیاری هم در بخش صنعت و هم در سایر زمینه های دارد. فروش لوله استیل در مراکز بازار آهن و لوله اتصالات بیشتر به چشم می خورد. مورد بعدی لوله هایی هستند که بیشتر در موتور خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد و آتش خوار نام دارند. لوله آتشخوار قیمت متفاوتی نسبت به جنس استیل دارد.

modern بازدید : 42 سه شنبه 23 فروردین 1401 نظرات (0)

یکی از پرکاربردترین شیرآلات در بخش های مختلف ، شیر فلکه برنجی می باشد. همانطور که از نامشان پیداست جنسی از برنج دارند. با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده می توان مناسب ترین سایز را خریداری کرد. از موارد استفاده این شیر فلکه می توان به شبکه های آبرسانی ، صنایع شیمیایی ، تاسیسات گرمایشی و موارد بسیار دیگری از این دست اشاره کرد. برندهای خارجی و داخلی بسیاری انواع این مدل از شیرآلات را تولید می نمایند.

modern بازدید : 61 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

ساخت و ساز یک ساختمان از مراحل متعددی تشکیل شده است. اگر بخواهیم تمامی مراحل بصورت خلاصه بیان کنیم شامل دو بخش اصلی می شود. سفت کاری و نازک کاری. در بخش اول سفت کاری ساختمان را در پیش داریم. مجری سفت کاری وظایفی از قبیل گود برداری ، آرماتور بندی و بتن ریزی ، اجرای اسکلت ساختمان که از دو مورد بتنی و فلزی تشکیل می شود ، تیغه چینی و دیوارکشی را بر عهده دارد. در قسمت دوم شامل نازک کاری ساختمان می شود. گچ کاری و رنگ زدن دیوارها ، کاشی کاری سرویس ها ، اجرای کفپوش واحد و مواردی از این دست از نمونه کارهای بخش نازک کاری می باشد.

modern بازدید : 50 سه شنبه 01 تیر 1400 نظرات (0)

یکی از بخش های اصلی ساختمان سازی ، دیوارکشی می باشد. این کار با توجه به نوع مصالح و ویژگی ساختمان متفاوت خواهد بود. برای مثال تیغه چینی با سفال با دیوارکشی با بلوک سیمانی دارای تفاوت هایی می باشد. از دیگر انواع آن می توان به دیوار با سفال ، لیکا و دیوارهای پیش ساخته اشاره کرد. در ساختمان بعضی از دیوار ها وظیفه تحمل بار ساختمان را بر عهده دارند و بعضی دیگر با هدف جدا سازی بخش های مختلف ساختمان ایجاد می شوند.

modern بازدید : 79 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

شاید اسم نودل مت به گوشتان خورده باشد و این سوال برایتان به وجود آید که این محصول چه کاربرد و ویژگی هایی دارد. از این کفپوش ها می توان به عنوان پادری در ورودی مکان های مختلف استفاده کرد. از ویژگی های بسیار عالی فوم اسفنجی پادری می توان به جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون محیط ساختمان ، جلوگیری از لغزندگی سطح های مختلف نظیر پله ها و مکان های پرتردد، کیفیت ساخت بالا و مقاومت بسیار زیاد اشاره کرد. این محصول در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود. شما می توانید با توجه به محیط اطراف خود رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

modern بازدید : 82 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

ساخت و ساز با گذشت زمان شیوه های جدیدی را به خود گرفته است. از انواع سقف های مختلف که با توجه به نوع و مساحت پروژه انتخاب می شود. یکی از انواع این مدل ها سقف بابل دک می باشد. این سقف بصورت شبکه ای از حباب ها پیش ساخته است که در میان زیرسازی و میلگرد ها قرار میگیرد. از این مدل سقف در مکان هایی که دارای مساحت و زیربنای بسیاری هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

modern بازدید : 55 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات (0)

سقف ها ار انواع مختلفی تشکیل شده اند. با توجه به وسعت پروژه و نوع اسکلت ساختمان ، یک سقف مناسب اجرا می شود. یکی از انواع جدید این مدل ها ، سقف یوبوت می باشد. برای اجرای آن نیاز به پیمانکار سقف یوبوت می باشد. قالب های ویژه در کنار شیوه اجرای خاص سبب شده است تا نصب آنها نیاز به تخصص بالایی داشته باشد. یوبوت مناسب فضاهایی با وسعت بسیار زیاد می باشد و همینطور سقف هایی که از زمین ارتفاع زیادی خواهند داشت.

modern بازدید : 50 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مدل دیگر که امروزه بیشتر در مکان های رسمی مثل شرکت ها و ادارات بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، پرده لوردراپه یا همان عمودی می باشد. این پرده های از تیغه های هم عرض و بصورت عمودی تشکیل شده اند. جنس آنها از پارچه می باشد و تنوع بی نظیری در طرح ورنگ را دارا می باشند. این پرده در دو جهت قابلیت تنظیم دارد. اول بصورت حرکت در دو جهت راست و چپ خود ، سپس حرکت بدور محور خود با هدف تنظیم سایه روشن محیط. قیمت آنها نیز بصورت متری محاسبه می شود.

modern بازدید : 52 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

برای پروژه های ساختمانی ، کارفرما جهت تسهیل و انجام کار بصورت اصولی ، قراردادی را با عنوان مدیریت پیمان ساخت و اجرا با طرف مقابل که می تواند یک شخص و یا یک مجموعه باشد ، منعقد می کند. از مزایای این قرارداد می توان به انجام اصولی و حرفه ای هر بخش از پروژه توسط متخصص همان بخش که به وسیله مدیر اصلی پیمانکاران بکار گرفته شده ، تسریع روند اجرای پروژه ، به حداقل رسیدن اختلاف نظر در اجرای به دلیل وجود مدیریت در هماهنگ سازی بخش های مختلف و بهره برداری مناسب اشاره کرد.

modern بازدید : 51 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تغییر در دکوراسیون محیط اطراف خود، استفاده از دیوارپوش ها می باشد. متناسب با هر محیط و سلیقه شخصی ، می توانید از انواع این محصول استفاده کنید. دیوار پوش چوبی از قطعه های چوب طبیعی ساخته می شود. طرح و رنگ بسیار جذاب باعث خواهد شد که محیط پیرامون شما برایتان دلنشین تر شود.

modern بازدید : 54 دوشنبه 21 مهر 1399 نظرات (0)

معرفی کفپوش های پی وی سی

یکی دیگر از کفپوش های بسیار پراستفاده در دکوراسیون ساختمان ، کفپوش پی وی سی می باشد. این محصول با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته می شوند. انعطاف پذیری بالایی دارند و به شدت در مقابل ضربه و رطوبت مقاوم هستند.

در مکان هایی که امکان استفاده از لمینیت ها وجود ندارد، بهترین گزینه استفاده از کفپوش پی وی سی می باشد. این محصول در طرح های جذابی به شکل چوب و سنگ تولید می شوند.

از مزایای آنها می توان به تنوع بی نظیر در طرح و رنگ ، مقاومت بسیار بالا ، نصب سریع و آسان و در نهایت قیمت اقتصادی این مدل از کفپوش ها اشاره کرد.

بدون هیچ گونه نگرانی می توان از بهترین برند کفپوش پی وی سی در کف خانه و آشپزخانه استفاده کرد و براحتی سطح آنها را شست. این کفپوش ها بر روی سنگ و سرامیک نیز قابل استفاده می باشند.

از سوالاتی که امکان دارد برای خریداران ایجاد شود میزان قیمت کفپوش pvc می باشد. از نظر قیمت به مراتب از لمینیت ها کمتر می باشند و برند های بسیار معتبری در بازار وجود دارند که پاسخگوی مناسبی برای نیاز خریداران خواهند بود.

modern بازدید : 60 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

معرفی بهترین کفپوش لمینت

کفپوش های لمینت امروزه محبوبیت بسیاری در میان مردم جهت استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان پیدا کرده اند. از دلایل اصلی آن می توان به تنوع بسیار بالای طرح و رنگ ، مقاومت عالی در برابر رطوبت و ضربه ، زیبایی خیره کننده و قیمت مناسب نام برد. یکی از معتبر ترین برند ها در این زمینه ایزوفام می باشد. قیمت لمینت ایزوفام یکی دیگر از محاسن آن به شمار می رود.

ایزوفام توانسته است تا در کنار اخذ استاندارد ملی ، گواهی نامه های معتبر اروپایی را نیز بدست آورد. لمینیت ها در رنگ های بسیار متنوع و جذابی تولید می شوند. براحتی قابلیت نصب دارند و نیازی به چسب برای اینکار وجود ندارد. همین موضوع باعث می شود که آسیبی به زمین وارد نشود. برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول می توانید به نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام مراجعه کنید.

 

 

modern بازدید : 109 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

معرفی انواع پرده تزئینی

نسل جدیدی از پرده ها به نام شید دو مکانیزم می باشند. این محصول از دو لایه مجزا از هم تشکیل شده است. لایه رویی جهت زیبایی ، با طرح های بسیار متنوع و همینطور رنگ های جذاب تولید می شود. لایه زیرین هم نقش کنترل نور ورودی و سایه روشن کردن محیط را دارد.

در صورتی که قصد استفاده از پرده پارچه ای را ندارید ، انتخاب های متنوع دیگری را نیز در پیش روی خود خواهید داشت. برای مثال کرکره چوبی گزینه بسیار جذابی به حساب می آید. این محصول از تیغه های چوبی با عرض 25 و 50 میلی متر تولید می شود. رنگ و جنس این مدل کرکره بسیار زیبا است وبراحتی با محیط ست خواهد شد.

به غیر از مدل چوبی ، نوعی دیگری به نام کرکره فلزی نیز وجود دارد که در رنگ های بسیار متنوع و جذابی ساخته می شود. تیغه های این مدل در عرض های 16 و 25 میلی متر می باشد. این نوع کرکره گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مکان های رسمی مثل ادارات و شرکت ها می باشد.

modern بازدید : 98 دوشنبه 24 شهریور 1399 نظرات (0)

معرفی کفپوش های لمینیت

شاید این سوال برای بسیاری از شما به وجود آمده باشد که لمینت کف چیست و چه کاربردی دارد. بطور معمول سنگ و سرامیک به عنوان اولین انتخاب برای کفپوش ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. اما مدتی است نوعی از کفپوش ها که به لمینیت معروف می باشند، توانسته اند جای خود را در بازار پیدا کنند.

لمینت در واقع همان پارکت چوبی است که بصورت مصنوعی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع تولید می شود. مقاومت بسیار بالایی دارد و براحتی می توان آن را نصب کرد. قیمت کفپوش لمینت به عواملی همچون تولید داخل و خارج بودن ، جنس مواد ساخت و تنوع طرح و رنگ بستگی دارد.

modern بازدید : 93 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

لمینت های باکیفیت و اقتصادی تکنوفلور

مدتی است که کفپوش های لمینیت جای خود را در میان دکوراسیون منازل و محیط های اداری باز کرده اند. تنوع بی نظیر در طرح و رنگ، نصب آسان و قیمت مناسب سبب شده است تا لمینت ها بسیار مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار، پارکت لمینت تکنوفلور می باشد. این محصول در کنار زیبایی و تنوع بسیار ، مقاومت بالایی در برابر ضربه و سائیدگی نیز دارد.

این محصول جایگزین مناسبی برای کفپوش های سنگ و سرامیک می باشد. در مقابل آنها جلوه بسیار بیشتری دارد و طول عمر بالایی نیز خواهد داشت. نکته ای که وجود دارد این است که براحتی قابل نصب است و نیازی به استفاده از چسب و مواد شیمیایی به هنگام نصب وجود نخواهد داشت.

از دیگر مزایای این محصول می توان به قیمت پارکت تکنوفلور اشاره کرد. در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. لمینت ها در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و براحتی با یک دستمال خیس تمیز می شوند. همینطور در صورتی که قصد داشته باشید که دیگر از این کفپوش استفاده نکنید، براحتی جدا شده و هیچگونه آسیبی به کف ساختمان نمی زنند.

 

modern بازدید : 99 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)

تنوع در طرح های کفپوش مونتکس

یکی از بهترین برندهای موجود در زمینه تزئینات داخلی ساختمان و کفپوش لمینت ، مونتکس می باشد. این شرکت محصولات متنوع چوبی را تولید می کند. پارکت لمینت مونتکس از نمونه محصولاتی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

تنوع در طرح و رنگ ، مقاومت بالا در برابر ضربه و سائیدگی و همینطور کیفیت بی نظیر سبب متمایز شدن این محصول با سایر برندها شده است. لمینت های مونتکس براحتی نصب می شوند و بالافاصله قابلیت استفاده را دارند. همینطور از نظر تمیز کردن هیچگونه جای نگرانی وجود نخواهد داشت به علت اینکه تنها با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند.

قیمت این لمینیت یکی دیگر از محاسن آن به شمار می آید. شرکت مونتکس توانسته است تا در کنار ارائه بهترین کیفیت ، قیمتی بسیار مناسب و رقابتی را ارائه کند. شما برای خرید این محصول می بایست به نمایندگی پارکت مونتکس مراجعه کنید.

modern بازدید : 87 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

سایت حرفه ای خود را سفارش دهید!

کسب و کارهای امروزی  نسبت به گذشته تفاوت های بسیاری کرده اند. امروزه با توجه به گسترش اینترنت و خدمات آنلاین ، دیگر کمتر کسی پیدا می شود که حتی برای یکبار از اینگونه خدمات استفاده نکرده باشد. مردم تمایل دارند که کارهای روزانه خود را با صرف کمترین زمان و هزینه به انجام برسانند. همین موضوع باعث ایجاد یک فرصت ایده آل برای مشاغل گوناگون شده است تا با اقدام برای طراحی سایت اختصاصی خود از مزایای بسیاری بهره مند شوند.

شما با هر نوع فعالیت و تجربه ای که دارید می توانید با اقدام برای طراحی وبسایت خود مشتریان بیشتری را جذب کنید، در تمام ساعات شبانه روز به خدمات رسانی مشغول باشید و درآمد خود را افزایش دهید. وب سایت شما همیشه برای کاربران در دسترس می باشد. اهمیتی ندارد که مشتریان در کدامیک از نقاط کشور می باشند، براحتی با مراجعه به سایت شما می توانند نیازهای خود را برطرف نمایند.

طراحی سایتانواع مختلفی دارد. برای مثال افرادی که در زمینه تولید و فروش پوشاک و لباس فعالیت دارند می توانند برای ساخت وبسایت پوشاک خود اقدام کنند. همینطور شرکت ها و موسسات با هدف نمایش توانمندی ها و خدمات خود این امکان را دارند که یک سایت شرکتی ویژه داشته باشند.

از مزایایی که ساخت وب سایت و فروشگاه های اینترنتی برای کاربران ایجاد کرده اند می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها ، امکان مقایسه بین قیمت ها و خدمات گوناگون ، مشاهده نظرات سایر خریداران و موارد بسیاری دیگر اشاره کرد.

از مهمترین موضوعاتی که در ابتدای ساخت وب سایت ایجاد می شود مبحث قیمت طراحی سایت و مراحل ساخت خواهد بود. طراحی ویژه و منحصر به فرد ، کدزنی اختصاصی ، کیفیت هاست و سرور ، امکانات ویژه و اختصاصی و مواردی از این قبیل در قیمت تمام شده طراحی وبسایت تاثیر گذار خواهد بود.

همینطور مراحل ساخت وبسایت نیز شامل مواردی نظیر طراحی وایرفریم و نمونه اولیه، طراحی گرافیکی و بخش های مختلف وب سایت ، کدنویسی و انجام مراحل فنی ، انجام تست های متعدد جهت رفع هر گونه نواقص و در نهایت تحویل سایت به مشتری و دادن یکسری آموزش اولیه جهت کار با پنل وبسایت می باشد.

 

 

modern بازدید : 50 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

فعالیت موثرتر برای شرکت های مختلف

با توسعه اینترنت در سطح کشور و همینطور افزایش تعداد کاربران، فرصت بسیار مناسبی برای مشاغل خدماتی و به ویژه شرکت های مختلف ایجاد شده است تا بتوانند بصورت اینترنتی به تعداد بسیار بیشتری از کاربران سرویس دهند. امروزه اکثر مردم تمایل دارند که کارهای روزانه خود را به واسطه استفاده از اینترنت به انجام برسانند. از دلیل اصلی آن سرعت بالا و دسترسی آسان در هر لحظه و مکان می باشد. با توجه به این موضوع شرکت های کوچک و بزرگ می توانند تا برای طراحی سایت شرکتی خود اقدام نمایند.

اینکار مزایای بسیاری را برای شرکتهایی که اقدام به ساخت وب سایت خود کنند به همراه خواهد داشت. از نمونه های آن می توان به ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روز، جذب مشتریان بیشتر، تبلیغ برند و معرفی خدمات خود، صرفه جویی در هزینه های اضافی، بهبود کیفیت ارائه خدمات و کسب سودآوری بیشتر اشاره کرد.

طراحی وب سایت برای بسیاری از شرکت های مختلف کاربرد دارد. برای مثال شرکت های فعال در حوضه عمران و ساخت و ساز با اقدام برای ساخت سایت اختصاصی خود می توانند نمونه کارهای خود را معرفی کنند و از توانایی هایشان صحبت کنند، شرکت های تولید کننده قطعات صنعتی می توانند محصولات خود را به نمایش بگذارند و مشتریان بیشتری جذب کنند و همینطور شرکت های کوچک و با تعداد کارمندان کم، جهت توسعه فعالیت خود و جذب پروژهای بزرگتر نیز می توانند سایت حرفه ای خود را داشته باشند.

از موضوعاتی که برای درخواست کنندگان سایت اختصاصی اهمیت دارد موضوع هزینه طراحی سایت شرکتی و مدت زمان تحویل پروژه می باشد. قیمت تمام شده به پارامترهای متعددی بستگی دارد. می توان به طراحی منحصر به فرد، کدزنی اختصاصی، کیفیت هاست، و استفاده از ویژگی های خاصی که قصد دارید در سایت شما قرار گیرد بستگی خواهد داشت. مدت زمان تکمیل پروژه نیز چیزی در حدود 2 ماه کاری خواهد بود.

modern بازدید : 87 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

پوستردیواری محصولی با تنوع بی نظیر!

از بهترین گزینه ها برای ایجاد تغییر مثبت در دکوراسیون داخلی ساختمان ، استفاده از پوستر دیواری می باشد. از ویژگی های این محصول این است که هیچ گونه محدودیتی در طرح و رنگ وجود ندارد. این بدان معناست که می شود هر تصویر و طرحی را را که مورد نظر دارید ، در ابعاد دلخواه سفارش دهید.

نصب سریع و بسیار آسان از دیگر مزایای پوسترها می باشند. امروزه استفاده از پوستردیواری سه بعدی بسیار محبوبیت پیدا کرده است. دلیل آن نیز شکل منحصر به فرد و جذابیتی است که به بیننده منتقل می کند.

پوستر ها بیشتر در طرح هایی مثل طبیعت و گل ، فضاهای شهری و مناظر مختلف ، طرح های اسپرت و ورزشی ، طرح های کودکانه و انیمیشنی ، طرح های مدرن و سه بعدی لاکچری بیشتر طرفدار دارند.

در استفاده از پوستر ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توان در مکان های اداری ، ورزشی ، محیط هایی نظیر آرایشگاه ها و در نهایت در داخل واحدهای مسکونی استفاده کرد.

آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 1,213
  • بازدید کلی : 6,111