loading...

کسب و کار مدرن

modern بازدید : 44 شنبه 29 مرداد 1401 نظرات (0)

شیرهای صنعتی از مدل های مختلفی تشکیل شده اند. شیوه عملکرد و مکانیزم بسیار متنوعی دارند که با توجه به شرایط و محل مورد استفاده، از یکی از آنها بکار گرفته خواهد شد. یکی از پرکاربردترین آنها شیر فلکه پروانه ای می باشد. در واقع این شیر برای کنترل جریان، باز و بسته کردن جریان آب بکار گرفته می شود. این شیرآلات بر اساس جنس بدنه و سایز دسته بندی می شوند. همینطور شیوه باز و بسته کردن آنها نیز بصورت دستی و برقی وجود دارد. این مدل از شیرآلات در مقایسه با دیگر نمونه ها کاربرد بسیاری دارد و می توان با قیمت مناسب خریداری کرد.

modern بازدید : 46 دوشنبه 24 مرداد 1401 نظرات (0)

شیرهای صنعتی انواع مختلفی دارند. با توجه به محل قرارگیری و نوع استفاده می توان مدل مناسب را بکار برد. یکی از پرکاردترین آنها شیر سماوری می باشد. درون این شیر قطعه ای به نام پلاگ قرار گرفته که جریان از داخلش عبور می کند. در واقع پلاگ نقش مهمی در قطع و وصل شدن و میزان حجم انتقال در لحظه از درون شیر را دارند. هرچه قطر داخل پلاگ بیشتر باشد، میزان جریان بیشتری عبور خواهد کرد. برای ساخت بدنه این شیرها می بایست از استانداردهای روز پیروی کرد. این شیر در کلاس ها و ابعاد مختلفی ساخته می شود.

modern بازدید : 42 یکشنبه 15 خرداد 1401 نظرات (0)

به علت آپارتمان سازی و گسترش شهرسازی میزان فضای سبز نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است. یکی از بهترین راه حل ها استفاده از فضای پشت بام جهت کاشت گیاهان و ایجاد فضای سبز می باشد. اینکار بر عهده مجری روف گاردن می باشد. با استفاده از کفپوش مناسب ، دکوراسیون هماهنگ و آلاچیق های جذاب ، نورپردازی ویژه و بکارگیری از گل و گیاهان زینتی این امکان فراهم می شود که فضای دلنشین برای ساکنین آپارتمان فراهم آید. دیگر برای گذارندن اوقات خود و دیدن گل و گیاه نیازی نیست که به نزدیک ترین پارک بروید ، کافی است به پشت بام رفته و از فضای جذاب روف گاردن استفاده کنید.

modern بازدید : 229 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

در بخش صنعت تجهیزات و وسایل تفاوت بسیاری با دیگر ابزارآلات دارند. به علت شرایط ویژه در صنعت مثل مواد بسیار پرفشار و یا حرارت بالا سبب شده است تا از وسایلی استفاده شود که طول عمر بالاتر و مقاومت فوق العاده از خود نشان دهند. در هنگام خرید این شیرآلات می بایست به یکسری نکات توجه کرد. نخست مورد استفاده و محل بکاری گیری می باشد. سپس نوع شیر اهمیت دارد. شیرهای کشویی ، سوزنی ، پروانه ای و پلاگ دار نمونه هایی از آن می باشند. سپس سایز و اندازه شیر فلکه صنعتی اهمیت دارد. همینطور جنس مواد بکار رفته در تولید شیر نیز بسیار مهم است.

modern بازدید : 28 سه شنبه 30 فروردین 1401 نظرات (0)

جرثقیل از بخش های بسیار مختلفی ایجاد شده است. این قطعات باعث می شوند که بدرستی از این وسیله استفاده کرد. بارهای سنگین را بلند و جابه جا کرد. جرثقیل برای اینکه بتواند وسایل را در جهت طرفین خود جابه جا کند نیاز به یکسری چرخ دنده مخصوص می باشد. این قطعات نقش اساسی در حرکت دورانی را ایفا می کنند. بعد از گذشت مدت زمان و یا استفاده نامناسب، تعمیر اسلورینگ در اولویت قرار میگیرد. اینکار سبب خواهد شد که جرثقیل بدرستی کار کند.

modern بازدید : 35 شنبه 27 فروردین 1401 نظرات (0)

لوله ها و اتصالات نقش مهمی در اجرای پروژه های صنعتی را دارا می باشند. با توجه به مورد استفاده و بکار در محل می توان از لوله های خاص استفاده کرد. مواردی نظیر محل استفاده ، میزان فشار و حرارت ، طول لوله مورد نیاز و موارد بسیاری دیگر باعث می شود که از لوله های مختلف بکار ببریم. همینطور یکسری از لوله ها مختص بخش صنعت می باشند. یکی از پر استفاده ترین جنس های لوله ، جنس استیل می باشد. این مدل کاربرد بسیاری هم در بخش صنعت و هم در سایر زمینه های دارد. فروش لوله استیل در مراکز بازار آهن و لوله اتصالات بیشتر به چشم می خورد. مورد بعدی لوله هایی هستند که بیشتر در موتور خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد و آتش خوار نام دارند. لوله آتشخوار قیمت متفاوتی نسبت به جنس استیل دارد.

modern بازدید : 42 سه شنبه 23 فروردین 1401 نظرات (0)

یکی از پرکاربردترین شیرآلات در بخش های مختلف ، شیر فلکه برنجی می باشد. همانطور که از نامشان پیداست جنسی از برنج دارند. با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده می توان مناسب ترین سایز را خریداری کرد. از موارد استفاده این شیر فلکه می توان به شبکه های آبرسانی ، صنایع شیمیایی ، تاسیسات گرمایشی و موارد بسیار دیگری از این دست اشاره کرد. برندهای خارجی و داخلی بسیاری انواع این مدل از شیرآلات را تولید می نمایند.

modern بازدید : 61 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

ساخت و ساز یک ساختمان از مراحل متعددی تشکیل شده است. اگر بخواهیم تمامی مراحل بصورت خلاصه بیان کنیم شامل دو بخش اصلی می شود. سفت کاری و نازک کاری. در بخش اول سفت کاری ساختمان را در پیش داریم. مجری سفت کاری وظایفی از قبیل گود برداری ، آرماتور بندی و بتن ریزی ، اجرای اسکلت ساختمان که از دو مورد بتنی و فلزی تشکیل می شود ، تیغه چینی و دیوارکشی را بر عهده دارد. در قسمت دوم شامل نازک کاری ساختمان می شود. گچ کاری و رنگ زدن دیوارها ، کاشی کاری سرویس ها ، اجرای کفپوش واحد و مواردی از این دست از نمونه کارهای بخش نازک کاری می باشد.

modern بازدید : 50 سه شنبه 01 تیر 1400 نظرات (0)

یکی از بخش های اصلی ساختمان سازی ، دیوارکشی می باشد. این کار با توجه به نوع مصالح و ویژگی ساختمان متفاوت خواهد بود. برای مثال تیغه چینی با سفال با دیوارکشی با بلوک سیمانی دارای تفاوت هایی می باشد. از دیگر انواع آن می توان به دیوار با سفال ، لیکا و دیوارهای پیش ساخته اشاره کرد. در ساختمان بعضی از دیوار ها وظیفه تحمل بار ساختمان را بر عهده دارند و بعضی دیگر با هدف جدا سازی بخش های مختلف ساختمان ایجاد می شوند.

modern بازدید : 79 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

شاید اسم نودل مت به گوشتان خورده باشد و این سوال برایتان به وجود آید که این محصول چه کاربرد و ویژگی هایی دارد. از این کفپوش ها می توان به عنوان پادری در ورودی مکان های مختلف استفاده کرد. از ویژگی های بسیار عالی فوم اسفنجی پادری می توان به جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون محیط ساختمان ، جلوگیری از لغزندگی سطح های مختلف نظیر پله ها و مکان های پرتردد، کیفیت ساخت بالا و مقاومت بسیار زیاد اشاره کرد. این محصول در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود. شما می توانید با توجه به محیط اطراف خود رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

تعداد صفحات : 4

آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 1,204
  • بازدید کلی : 6,102