loading...

کسب و کار مدرن

modern بازدید : 82 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

ساخت و ساز با گذشت زمان شیوه های جدیدی را به خود گرفته است. از انواع سقف های مختلف که با توجه به نوع و مساحت پروژه انتخاب می شود. یکی از انواع این مدل ها سقف بابل دک می باشد. این سقف بصورت شبکه ای از حباب ها پیش ساخته است که در میان زیرسازی و میلگرد ها قرار میگیرد. از این مدل سقف در مکان هایی که دارای مساحت و زیربنای بسیاری هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

modern بازدید : 55 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات (0)

سقف ها ار انواع مختلفی تشکیل شده اند. با توجه به وسعت پروژه و نوع اسکلت ساختمان ، یک سقف مناسب اجرا می شود. یکی از انواع جدید این مدل ها ، سقف یوبوت می باشد. برای اجرای آن نیاز به پیمانکار سقف یوبوت می باشد. قالب های ویژه در کنار شیوه اجرای خاص سبب شده است تا نصب آنها نیاز به تخصص بالایی داشته باشد. یوبوت مناسب فضاهایی با وسعت بسیار زیاد می باشد و همینطور سقف هایی که از زمین ارتفاع زیادی خواهند داشت.

modern بازدید : 50 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مدل دیگر که امروزه بیشتر در مکان های رسمی مثل شرکت ها و ادارات بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، پرده لوردراپه یا همان عمودی می باشد. این پرده های از تیغه های هم عرض و بصورت عمودی تشکیل شده اند. جنس آنها از پارچه می باشد و تنوع بی نظیری در طرح ورنگ را دارا می باشند. این پرده در دو جهت قابلیت تنظیم دارد. اول بصورت حرکت در دو جهت راست و چپ خود ، سپس حرکت بدور محور خود با هدف تنظیم سایه روشن محیط. قیمت آنها نیز بصورت متری محاسبه می شود.

modern بازدید : 52 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

برای پروژه های ساختمانی ، کارفرما جهت تسهیل و انجام کار بصورت اصولی ، قراردادی را با عنوان مدیریت پیمان ساخت و اجرا با طرف مقابل که می تواند یک شخص و یا یک مجموعه باشد ، منعقد می کند. از مزایای این قرارداد می توان به انجام اصولی و حرفه ای هر بخش از پروژه توسط متخصص همان بخش که به وسیله مدیر اصلی پیمانکاران بکار گرفته شده ، تسریع روند اجرای پروژه ، به حداقل رسیدن اختلاف نظر در اجرای به دلیل وجود مدیریت در هماهنگ سازی بخش های مختلف و بهره برداری مناسب اشاره کرد.

modern بازدید : 51 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تغییر در دکوراسیون محیط اطراف خود، استفاده از دیوارپوش ها می باشد. متناسب با هر محیط و سلیقه شخصی ، می توانید از انواع این محصول استفاده کنید. دیوار پوش چوبی از قطعه های چوب طبیعی ساخته می شود. طرح و رنگ بسیار جذاب باعث خواهد شد که محیط پیرامون شما برایتان دلنشین تر شود.

modern بازدید : 54 دوشنبه 21 مهر 1399 نظرات (0)

معرفی کفپوش های پی وی سی

یکی دیگر از کفپوش های بسیار پراستفاده در دکوراسیون ساختمان ، کفپوش پی وی سی می باشد. این محصول با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته می شوند. انعطاف پذیری بالایی دارند و به شدت در مقابل ضربه و رطوبت مقاوم هستند.

در مکان هایی که امکان استفاده از لمینیت ها وجود ندارد، بهترین گزینه استفاده از کفپوش پی وی سی می باشد. این محصول در طرح های جذابی به شکل چوب و سنگ تولید می شوند.

از مزایای آنها می توان به تنوع بی نظیر در طرح و رنگ ، مقاومت بسیار بالا ، نصب سریع و آسان و در نهایت قیمت اقتصادی این مدل از کفپوش ها اشاره کرد.

بدون هیچ گونه نگرانی می توان از بهترین برند کفپوش پی وی سی در کف خانه و آشپزخانه استفاده کرد و براحتی سطح آنها را شست. این کفپوش ها بر روی سنگ و سرامیک نیز قابل استفاده می باشند.

از سوالاتی که امکان دارد برای خریداران ایجاد شود میزان قیمت کفپوش pvc می باشد. از نظر قیمت به مراتب از لمینیت ها کمتر می باشند و برند های بسیار معتبری در بازار وجود دارند که پاسخگوی مناسبی برای نیاز خریداران خواهند بود.

modern بازدید : 60 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

معرفی بهترین کفپوش لمینت

کفپوش های لمینت امروزه محبوبیت بسیاری در میان مردم جهت استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان پیدا کرده اند. از دلایل اصلی آن می توان به تنوع بسیار بالای طرح و رنگ ، مقاومت عالی در برابر رطوبت و ضربه ، زیبایی خیره کننده و قیمت مناسب نام برد. یکی از معتبر ترین برند ها در این زمینه ایزوفام می باشد. قیمت لمینت ایزوفام یکی دیگر از محاسن آن به شمار می رود.

ایزوفام توانسته است تا در کنار اخذ استاندارد ملی ، گواهی نامه های معتبر اروپایی را نیز بدست آورد. لمینیت ها در رنگ های بسیار متنوع و جذابی تولید می شوند. براحتی قابلیت نصب دارند و نیازی به چسب برای اینکار وجود ندارد. همین موضوع باعث می شود که آسیبی به زمین وارد نشود. برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول می توانید به نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام مراجعه کنید.

 

 

modern بازدید : 108 پنجشنبه 03 مهر 1399 نظرات (0)

معرفی انواع پرده تزئینی

نسل جدیدی از پرده ها به نام شید دو مکانیزم می باشند. این محصول از دو لایه مجزا از هم تشکیل شده است. لایه رویی جهت زیبایی ، با طرح های بسیار متنوع و همینطور رنگ های جذاب تولید می شود. لایه زیرین هم نقش کنترل نور ورودی و سایه روشن کردن محیط را دارد.

در صورتی که قصد استفاده از پرده پارچه ای را ندارید ، انتخاب های متنوع دیگری را نیز در پیش روی خود خواهید داشت. برای مثال کرکره چوبی گزینه بسیار جذابی به حساب می آید. این محصول از تیغه های چوبی با عرض 25 و 50 میلی متر تولید می شود. رنگ و جنس این مدل کرکره بسیار زیبا است وبراحتی با محیط ست خواهد شد.

به غیر از مدل چوبی ، نوعی دیگری به نام کرکره فلزی نیز وجود دارد که در رنگ های بسیار متنوع و جذابی ساخته می شود. تیغه های این مدل در عرض های 16 و 25 میلی متر می باشد. این نوع کرکره گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مکان های رسمی مثل ادارات و شرکت ها می باشد.

modern بازدید : 98 دوشنبه 24 شهریور 1399 نظرات (0)

معرفی کفپوش های لمینیت

شاید این سوال برای بسیاری از شما به وجود آمده باشد که لمینت کف چیست و چه کاربردی دارد. بطور معمول سنگ و سرامیک به عنوان اولین انتخاب برای کفپوش ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. اما مدتی است نوعی از کفپوش ها که به لمینیت معروف می باشند، توانسته اند جای خود را در بازار پیدا کنند.

لمینت در واقع همان پارکت چوبی است که بصورت مصنوعی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع تولید می شود. مقاومت بسیار بالایی دارد و براحتی می توان آن را نصب کرد. قیمت کفپوش لمینت به عواملی همچون تولید داخل و خارج بودن ، جنس مواد ساخت و تنوع طرح و رنگ بستگی دارد.

modern بازدید : 93 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

لمینت های باکیفیت و اقتصادی تکنوفلور

مدتی است که کفپوش های لمینیت جای خود را در میان دکوراسیون منازل و محیط های اداری باز کرده اند. تنوع بی نظیر در طرح و رنگ، نصب آسان و قیمت مناسب سبب شده است تا لمینت ها بسیار مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار، پارکت لمینت تکنوفلور می باشد. این محصول در کنار زیبایی و تنوع بسیار ، مقاومت بالایی در برابر ضربه و سائیدگی نیز دارد.

این محصول جایگزین مناسبی برای کفپوش های سنگ و سرامیک می باشد. در مقابل آنها جلوه بسیار بیشتری دارد و طول عمر بالایی نیز خواهد داشت. نکته ای که وجود دارد این است که براحتی قابل نصب است و نیازی به استفاده از چسب و مواد شیمیایی به هنگام نصب وجود نخواهد داشت.

از دیگر مزایای این محصول می توان به قیمت پارکت تکنوفلور اشاره کرد. در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. لمینت ها در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و براحتی با یک دستمال خیس تمیز می شوند. همینطور در صورتی که قصد داشته باشید که دیگر از این کفپوش استفاده نکنید، براحتی جدا شده و هیچگونه آسیبی به کف ساختمان نمی زنند.

 

تعداد صفحات : 4

آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 1,210
  • بازدید کلی : 6,108